Marketing yourself & your research

Inhoud van de training
  • Je zoekt naar een nieuwe baan in of juist buiten de wetenschap?
  • Je vraagt je af hoe je tijdens congressen waardevolle contacten opbouwt?
  • Je moet je onderzoeksvoorstel verdedigen omdat je een beursaanvraag hebt ingediend?
  • Je wil in contact komen met journalisten om een groter publiek te kunnen bereiken?
Op deze momenten komt het erop aan om jezelf en je onderzoek kort en aantrekkelijk te presenteren. Maar je wil natuurlijk niet opschepperig overkomen. Bovendien vind je het moeilijk om te bedenken waarin jij nou écht uitblinkt.

In deze training ga je op zoek naar jouw waarden en kwaliteiten om van daaruit een solide en pakkend verhaal op te bouwen. Je verbetert je persoonlijke presentatie en oefent met situaties die jij nu probeert te vermijden. Ook kijk je naar je presentatie via het internet. Je ontdekt bijvoorbeeld welke sociale media bij je passen (en welke niet). 
Voor wie?
Deze cursus is gericht op promovendi en Post-docs
Praktisch
Duur: 2 dagdelen
6 tot 12 deelnemers


waarden
leegtrans